سامانه تخصصی ثبت شرکت، ثبت علامت تجاری و... در ایران

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

برند شخصی |ثبت ایلیا:02175365



برندی است که نشان دهنده‌ی چهره عمومی فرد ‌باشد یعنی باید شخصیت درونی فرد با رفتار اجتماعی او یکی باشد و بتواند یک تصویر عمومی مشخص، قدرتمند و متقاعدکننده داشته باشد. برای داشتن برند شخصی قوی فرد باید نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد.

۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

فروش برند آماده لیدوما|ثبت ایلیا:02175365

برند فروشی لیدوما ( Lidoma)، یکی از زیباترین برندهای مواد غذایی می‌باشد که به صورت فارسی و لاتین به ثبت رسیده است. این علامت تجاری طبقات ۳، ۵، ۲۹، ۳۰، ۳۱، ۳۵، ۳۹، ۴۰ و ۴۳ طبقه‌بندی بین‌المللی علائم تجاری (لوکارنو) را شامل می‌شود و دارای محصولاتی مانند چیپس سیب زمینی، سوسیس، کاکائو، قهوه، زعفران(چاشنی)، انواع سس(چاشنی)، نشاسته خوراکی و… می‌باشد.

برند آماده لیدوما نام چهارمین شهر باستانی دوره هخامنش که در استان فارس شهرستان ممسنی روستای جنجان واقع است و با معنای زیبا و نام خوش‌آوایی که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای برندسازی، تبلیغات و بسته‌بندی محصولات شما باشد.

۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

فروش برند آماده ریکاردو|ثبت ایلیا:02175365

برند فروشی ریکاردو (Ricardo) یکی از زیباترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد که به صورت فارسی و لاتین به ثبت رسیده است. این علامت تجاری طبقات ۳، ۵، ۱۰، ۱۶، ۳۵ و ۳۹ طبقه‌بندی بین‌المللی علائم تجاری (لوکارنو) را شامل می‌شود و دارای محصولاتی مانند پودر لباسشوئی، لوسیون بدن، دستمال کاغذی جیبی، صابون عطردار، عطریات گیاهی، اسپری تقویتی مو، پودر دکلره، دستمال کاغذی معطر و مرطوب، پوشک بچه، پوشک بزرگسالان، دستمال کاغذی برای پاک کردن آرایش صورت و… می‌باشد.
برند آماده ریکاردو به معنی خوش‌شانس و شاد است و با معنای زیبا و نام خوش‌آوایی که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای برندسازی، تبلیغات و بسته‌بندی محصولات شما باشد.

۲۷ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

برند فروشی سیمون|ثبت ایلیا :02175365

برند آماده سیمون، یک علامت تجاری زیبا در زمینه مواد غذایی می‌باشد که در ۴ طبقه از طبقات بین‌المللی علائم تجاری به صورت فارسی به ثبت رسیده است. این علامت تجاری طبقات ۲۹، ۳۰، ۳۱ و ۳۵ را شامل می‌شود و دارای محصولاتی مانند ذرت بو داده، کرفس، تخم بادیان رومی که به صورت ادویه به کار می‌رود، خمیر دانه سویا (چاشنی)، نوعی ادویه هندی، خمیر دانه سویا، ساندویچ سرد، پاستا، نان نیمه آماده، عدس تازه، پیتزای آماده، خمیر منجمد آماده و … می‌باشد.
برند فروشی سیمون در فرهنگ لغت به معنی مطیع و فرمانبردار است و با توجه به معنی و نام خوش‌آوایی که دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای برندسازی محصولات شما باشد.

۲۶ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

گواهینامه ایزو|ثبت ایلیا:02175365

حتما تاکنون در آگهی‌های تبلیغاتی نام گواهینامه ایزو با شماره‌‌های گوناگون را شنیده‌اید! این گواهینامه‌ها قبل از آنکه جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشند بر اساس استانداردهای بین‌المللی و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ایمنی و بهداشت محصولات یا خدمات عرضه شده به بازار را تضمین می‌کنند. هرگاه یک سازمان بتواند با اجرا کردن تمام استانداردها و فراهم آوردن بسترهای لازم یکی از انواع گواهینامه‌های ISO را دریافت کند، می‌توان گفت که آن سازمان در جهت رشد و بالندگی قدم برداشته است. در ادامه با تاریخچه، مفهوم و شرایط دریافت انواع گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو بیشتر آشنا می‌شویم.

۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان