سامانه تخصصی ثبت شرکت، ثبت علامت تجاری و... در ایران

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

برند فروشی ماتان|ثبت ایلیا:02175365

برند فروشی ماتان، یکی از زیباترین برندهای مواد غذایی می‌باشد که به صورت فارسی به ثبت رسیده است. این علامت تجاری طبقات ۵، ۳۱، ۳۲، ۳۵ و ۳۹ طبقه‌بندی بین‌المللی علائم تجاری (لوکارنو) را شامل می‌شود و دارای محصولاتی مانند غذاهای رژیمی برای مقاصد طبی، مکمل‌های غذایی، عرقیات، عرق گلاب، انواع نوشیدنی‌های انرژی‌زا و… می‌باشد.
برند آماده ماتان واژه‌ای فرانسوی است و نام شهرکی در کبک کانادا می‌باشد و با معنای زیبا و نام خوش‌آوایی که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای برندسازی، تبلیغات و بسته‌بندی محصولات شما باشد.

برای مشاهده کامل برند های ما کلیک کنید!!

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

برند فروشی تمیس|ثبت ایلیا:02175365

برند آماده تمیس، یک علامت تجاری زیبا در زمینه مواد غذایی می‌باشد که در ۴ طبقه از طبقات بین‌المللی علائم تجاری به صورت فارسی به ثبت رسیده است. این علامت تجاری طبقات ۵، ۳۱، ۳۵ و ۳۹ را شامل می‌شود و دارای محصولاتی مانند غذاهای رژیمی برای مقاصد طبیعی، عرق گلاب، عرقیجات و… می‌باشد.
برند فروشی تمیس در لغت‌نامه دهخدا گیاهی از تیره سوسنی‌ها که بالارونده و دارای برگ‌های متناوب، شفاف، قلبی شکل و نوک تیز است و با توجه به معنای زیبا و نام خوش‌آوایی که دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای برندسازی محصولات شما باشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده کامل تر برند های آماده ما کلیک کنید!!

۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

راهنمای انتخاب اسم شرکت|ثبت ایلیا|02175365

انتخاب اسم شرکت جزء اولین و مهمترین مراحل ثبت شرکت می‌باشد. برای به حداقل رساندن شباهت‌ها، نام یک شرکت باید حداقل از سه کلمه‌ی خاص یا به اصطلاح “سه سیلابی” تشکیل شده باشد و ترکیب مشابه آن‌ در اسم سایر شرکت های ثبت شده وجود نداشته باشد.

در انتخاب نام شرکت باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • اسم باید فارسی و معنادار باشند و در فرهنگ لغت دهخدا و عمید نیز موجود باشند.
  • اسم نباید اختصاری و مخفف باشند! یعنی از حروف اول چند کلمه و یا ترکیبی از چند حرف استفاده نشود.
    به عنوان نمونه: از کلمه‌ی “مثشا” که ترکیبی از حروف اول “موسسه ثبت شرکت ایلیا” می‌باشد نمی‌توان به عنوان اسم شرکت استفاده کرد.
  • استفاده از حروف و کلمه‌های ربطی (مانند: و – از – با) در نام شرکت ممکن است مشکل‌ساز باشد.
  • باید از اعداد به صورت نوشتاری استفاده شود!
    به عنوان نمونه: در اسم شرکت استفاده از “بیست” صحیح است و استفاده از “۲۰” غلط است.
  • کلمه‌هایی (مانند: توسعه – بازرگانی – صنعتی – تجاری – خدماتی و…) به عنوان توضیح فعالیت و نوع کار شرکت محسوب می‌شوند و نباید آن‌ها را جزء سه کلمه (سه سیلاب) اصلی اسم شرکت در نظر گرفت!
  • استفاده از کلمه‌های زیر در اسم شرکت مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند.
    ملی، ایران، ملت، کشور، انتظام، نظام، نفت، پتروشیمی، دادگستر، بنیاد، سازمان، مرکز، بهزیست، بانک، بسیج، جهاد، آسانسور، آژانس، ایثار، ایثارگران، شاهد، شهید، آزاده، جانبازان، تکنو، فامیلی، فیلتر، نیک، باور، میکروبرد، تست، استار، تک، مدرن، پیک، امنیت، کارواش، فانتزی، شهروند، اقتصاد، میهن، جوانان، ایمان، دکوراسیون، هدف، سپاه، تکنیک، دیتا، تک نو، تکنولوژی، اورست، مونتاژ، ونوس، دفتر، ایتال، بیو، کنترل،‌متریک، مترلژی.
  • کلمه‌های محلی و قومی ایرانی (مانند: کلمه‌های آذری، ترکی، کردی و…) تنها در استان و محل خودشان قابل ثبت می‌باشند.
  • در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود. اسم خاص، اسمی است که تنها به یک فرد یا شی اشاره دارد و همه را شامل نمی‌شود.
    اسم خاص به چهار دسته تقسیم می‌شود:
    ۱- اسم مخصوص انسان‌ها (مانند: سهراب – مهتاب)
    ۲- اسم مخصوص حیوان‌ها (مانند: رخش – شبدیز)
    ۳- اسم مخصوص امکان مختلف جغرافیایی (مانند: آسیا – ایران – اهواز)
    ۴- اسم مخصوص اشیایی که بیشتر از یکی نیستند (مانند: تخت‌طاووس – کوه نور)
  • برای مشاهده کامل کلیک کنید!!
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

پلمب دفاتر تجاری (ثبت دفتر تجارتی)|ثبت ایلیا:02175365

پلمب دفاتر تجاری یعنی اینکه دفاتر روزنامه و دارائی و دفتر کل و هر دفتری که داشتن آن‌ را وزارت دادگستری لازم بداند، باید قبل از آن که چیزی در آن نوشته شود به وسیله نمایندگان اداره کل، ثبت مهر و پلمب شوند.

بر اساس ماده ۱۱ و ۱۲ قانون تجارت به شرح آئین‌نامه‌های مصوب ۱۰ خرداد ۱۳۱۳ و ۱۰ اسفند ۱۳۲۷ وزارت دادگستری، دفاتر باید در تهران به اداره ثبت شرکتها و در شهرستان‌ها به یکی از کارمندان ثبت که به نمایندگی اداره کل ثبت شرکت ها تعیین شده، قبل از آن که چیزی در آن نوشته شده باشد ارائه شود.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید!

۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

نتیجه تخلف از مقررات دفاتر قانونی|ثبت ایلیا:02175365


اگر تاجری از تهیه دفاتر قانونی چهارگانه خودداری کند و یا این که به مهر و پلمپ اداره کل ثبت نرساند و یا از ثبت معاملات تجاری خود در دفاتر قانونی خودداری نماید آثار زیر را به همراه خواهد داشت:

  • هرگاه از تهیه دفتر یا به ثبت رساندن ( پلمب دفاتر ) آن خودداری شود متخلف به پرداخت دویست تا ده هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهد شد! این مجازات را دادگاه حقوقی راساً و بدون تقاضای دادستان می‌تواند حکم بدهد و اجرای آن مانع از اجرای مقررات مربوط به تاجر ورشکسته که دفتر مرتب ندارد خواهد بود (ماده ۱۵ قانون تجارت).
  • مطالب درج شده در دفاتری که به ثبت نرسیده‌اند در صورتی که بر علیه تاجر صاحب دفتر استفاده شود سند خواهد بود ولی به هیچ وجه به نفع او سندیت نخواهد داشت.
  • اگر که تاجر ورشکست شود، نداشتن و یا به ثبت نرساندن دفاتر دلیل مهمی بر این خواهد بود که تاجر مزبور ورشکسته به تقصیر است.
  • هر زمان تحریر دفاتر ثبت شده درهم و آشفته باشد، مثلاً بین سطرهای آن چیزی اضافه شده و یا در حاشیه آن ارقام و معاملاتی نوشته شده باشد و یا در جمع و تفریق به گونه‌ای عمل شده باشد که تصور سوء‌استفاده وجود داشته باشد، تمام مطالب درج شده در دفتر فقط علیه صاحب آن اعتبار خواهد داشت
  • برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید!
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

فروش برند آماده لیدوما|ثبت ایلیا: 02175365

برند فروشی لیدوما ( Lidoma)، یکی از زیباترین برندهای مواد غذایی می‌باشد که به صورت فارسی و لاتین به ثبت رسیده است. این علامت تجاری طبقات ۳، ۵، ۲۹، ۳۰، ۳۱، ۳۵، ۳۹، ۴۰ و ۴۳ طبقه‌بندی بین‌المللی علائم تجاری (لوکارنو) را شامل می‌شود و دارای محصولاتی مانند چیپس سیب زمینی، سوسیس، کاکائو، قهوه، زعفران(چاشنی)، انواع سس(چاشنی)، نشاسته خوراکی و… می‌باشد.
برند آماده لیدوما نام چهارمین شهر باستانی دوره هخامنش که در استان فارس شهرستان ممسنی روستای جنجان واقع است و با معنای زیبا و نام خوش‌آوایی که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای برندسازی، تبلیغات و بسته‌بندی محصولات شما باشد.

۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۰:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

برند فروشی بیتل|ثبت ایلیا:02175365

برند آماده بیتل (Bitle)، یک علامت تجاری زیبا در زمینه مواد غذایی می‌باشد که در ۷ طبقه از طبقات بین‌المللی علائم تجاری به صورت فارسی و لاتین به ثبت رسیده است. این علامت تجاری طبقات ۳، ۲۹، ۳۰، ۳۱، ۳۵، ۳۹ و ۴۰ را شامل می‌شود و دارای محصولاتی مانند کنسرو سبزیجات، گوشت شکار غیر زنده و… می‌باشد.

برای مشاهده بیشتر در خصوص برند های آماده ما کلیک کنید!!

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۰:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

فروش برند آماده آپیکاس|ثبت ایلیا:02175365

برند فروشی آپیکاس، یکی از زیباترین برندهای مواد غذایی می‌باشد که به صورت فارسی به ثبت رسیده است. این علامت تجاری طبقات ۳۰ و ۳۹ طبقه‌بندی بین‌المللی علائم تجاری (لوکارنو) را شامل می‌شود و دارای محصولاتی مانند شیرینی‌هائی که با روغن بادام زمینی تهیه می‌شود، شیرینی‌جات، کراکر، سوهان و… می‌باشد.
برند آماده آپیکاس می‌تواند انتخاب مناسبی برای برندسازی، تبلیغات و بسته‌بندی محصولات شما باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برند های آماده ما کلیک کنید!!

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

برند فروشی شکولت|ثبت ایلیا:02175365

برند آماده شکولت، یک علامت تجاری زیبا در زمینه مواد غذایی می‌باشد که در ۳ طبقه از طبقات بین‌المللی علائم تجاری به صورت فارسی به ثبت رسیده است. این علامت تجاری طبقات ۳۰، ۳۵ و ۳۹ را شامل می‌شود و دارای محصولاتی مانند شیرینی‌جات، شکلات‌ها، نقل، انواع کیک و… می‌باشد.

برای مشاهده کامل برند های آماده ما لطفا کلیک کنید!

۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

موضوع شرکت چیست؟|ثبت ایلیا:02175365

موضوع شرکت چیزی است که شرکت برای آن تأسیس شده است.

مثلاً شرکتی که برای خرید و فروش چرم یا استخراج مس تشکیل شده عمل «خرید و فروش چرم» و یا «استخراج مس» موضوع آن شرکت است.

موضوع فعالیت شرکت ممکن است به طور کلی باشد مانند معاملات صرافی و بانکی و یا برای کار مشخصی مانند تجارت پارچه‌های ابریشمی. ولی در هر صورت باید کاملا واضح و آشکار بیان شود (ماده ۸ قانون تجارت).

موضوع شرکت باید مشروع و در بر دارنده منافع عقلانی باشد، وگرنه باعث ابطال شرکت خواهد شد. مثلاً شرکتی که برای اداره قمارخانه تشکیل می‌شود، موضوع آن نامشروع است و یا اگر شرکتی به جهت تغییر مسیر رودخانه‌ها بدون این که برای زراعت یا اخذ منافعی باشد تشکیل گردد، چون در بردارنده منافع عقلانی نیست موضوع آن صحیح نمی‌باشد.

مدیران نمی‌توانند در عمل از حد موضوع شرکت تجاوز نمایند و در صورت تجاوز عمل آن‌ها اثر قانونی ندارد و در صورت کوتاهی کردن یا تجاوز از آن تمام مدیران متضامناً مسئول خسارت صاحبان سهام می‌باشند.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید!!

۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان