سامانه تخصصی ثبت شرکت، ثبت علامت تجاری و... در ایران

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

نشان تجاری و تاثیر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بر روی آن 2|ثبت ایلیا:02175365

❇️❇️❇️

امروزه به دلیل سبک‌های جدید زندگی، مشتریان ماهرتر و پیشرفته‌تر شدند، رفتار خرید متفاوت شده و اکثر آن‌ها به طور نمادین از محصول لذت می‌برند. در نتیجه دو روند اساسی در برند سازی به وجود آمده است:

    1️⃣ساخت نشان تجاری که با استفاده از استعاره‌ها باشد.
    2️⃣ایجاد روابط بین مشتری و برند تجاری.

❇️❇️❇️

۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

نشان تجاری و تاثیر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بر روی آن |ثبت ایلیا:02175365



نشان تجاری ، برند تجاری و یا علامت تجاری واژه‌هایی هستند که وقتی از آن‌ها صحبت می‌شود، برندهای معروفی مثل: اپل، نوکیا، سونی و… را به یاد می‌آوریم.

این‌ نشان می‌دهد که قوی‌ترین نام و نشان‌‌ تجاری چه در ایران و چه در جهان، اکثر فعالیت‌های کسب و کارشان روی بازارهای صنعتی متمرکز شده و دقیقا هدف از نام و نشان‌ تجاری در بازارهای صنعتی این است که باعث شوند محصولاتشان شناسایی شود.

همچنین معرفی خدمات محصول و متمایز ساختن آن‌ها از سایر رقبا، تضمینی از کیفیت محصول و عملکرد آن هستند به این ترتیب مشتری افزایش یافته و دچار ریسک و تردید در هنگام خرید نمی‌شود. این یعنی اطمینان لازم به محصول و نشان تجاری آن را  پیدا کرده است.

❇️❇️❇️❇️

۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

🌐 انواع برندسازی یا برندینگ 🌐|ثبت ایلیا:02175365


  ❇️  برندسازی مشارکتی یا Co-Branding: مشارکت با برندی دیگر جهت دست­یابی به هدف مشترک.

  ❇️ برندسازی دیجیتال: وب سایت، رسانه­‌های اجتماعی، بهینه‌سازی موتور جستجو، استفاده از وب برای تجارت.

  ❇️برندسازی شخصی Personal Branding: روش­ هر فرد برای ایجاد اعتبار و شهرت برای خودش.

  ❇️ برندسازی علّی: برندتان را با یک نیت خیرخواهانه همسو کنید (مسئولیت اجتماعی برند تجاری)

  ❇️ برندسازی کشوری: تلاش برای جذب توریست و کسب و کار.



۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

اهداف برندینگ2|ثبت ایلیا:02175365


    ایجاد پیام واضح در ذهن مشتری
    تایید اعتبار و محصولات شما نزد مشتری
    ارتباط با مخاطبان شما از طریق محصولات و خدمات
    تحریک افراد برای خرید
    ایجاد کاربران و مشتریان وفادار

۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

برندینگ یا برندسازی چیست و باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ |ثبت ایلیا:02175365


برندینگ یا ب رندسازی دانشی است که با برتری دادن به یک برند تجاری باعث افزایش اعتبار و شهرت علامت تجاری در بازار رقابت  می‌شود، اعتبار و شهرت یک نام تجاری به طور مستقیم می‌تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گران‌تر محصولات و خدمات شود، به زبان دیگر برندینگ یا برندسازی روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است.




۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

راهنمای انتخاب اسم شرکت|ثبت ایلیا :02175365

انتخاب اسم شرکت جزء اولین و مهمترین مراحل ثبت شرکت می‌باشد. برای به حداقل رساندن شباهت‌ها، نام یک شرکت باید حداقل از سه کلمه‌ی خاص یا به اصطلاح “سه سیلابی” تشکیل شده باشد و ترکیب مشابه آن‌ در اسم سایر شرکت های ثبت شده وجود نداشته باشد.

در انتخاب نام شرکت باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • اسم باید فارسی و معنادار باشند و در فرهنگ لغت دهخدا و عمید نیز موجود باشند.
  • اسم نباید اختصاری و مخفف باشند! یعنی از حروف اول چند کلمه و یا ترکیبی از چند حرف استفاده نشود.
    به عنوان نمونه: از کلمه‌ی “مثشا” که ترکیبی از حروف اول “موسسه ثبت شرکت ایلیا” می‌باشد نمی‌توان به عنوان اسم شرکت استفاده کرد.
  • استفاده از حروف و کلمه‌های ربطی (مانند: و – از – با) در نام شرکت ممکن است مشکل‌ساز باشد.
  • باید از اعداد به صورت نوشتاری استفاده شود!
    به عنوان نمونه: در اسم شرکت استفاده از “بیست” صحیح است و استفاده از “۲۰” غلط است.
  • کلمه‌هایی (مانند: توسعه – بازرگانی – صنعتی – تجاری – خدماتی و…) به عنوان توضیح فعالیت و نوع کار شرکت محسوب می‌شوند و نباید آن‌ها را جزء سه کلمه (سه سیلاب) اصلی اسم شرکت در نظر گرفت!
  • استفاده از کلمه‌های زیر در اسم شرکت مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند.
    ملی، ایران، ملت، کشور، انتظام، نظام، نفت، پتروشیمی، دادگستر، بنیاد، سازمان، مرکز، بهزیست، بانک، بسیج، جهاد، آسانسور، آژانس، ایثار، ایثارگران، شاهد، شهید، آزاده، جانبازان، تکنو، فامیلی، فیلتر، نیک، باور، میکروبرد، تست، استار، تک، مدرن، پیک، امنیت، کارواش، فانتزی، شهروند، اقتصاد، میهن، جوانان، ایمان، دکوراسیون، هدف، سپاه، تکنیک، دیتا، تک نو، تکنولوژی، اورست، مونتاژ، ونوس، دفتر، ایتال، بیو، کنترل،‌متریک، مترلژی.
  • کلمه‌های محلی و قومی ایرانی (مانند: کلمه‌های آذری، ترکی، کردی و…) تنها در استان و محل خودشان قابل ثبت می‌باشند.
  • در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود. اسم خاص، اسمی است که تنها به یک فرد یا شی اشاره دارد و همه را شامل نمی‌شود.
    اسم خاص به چهار دسته تقسیم می‌شود:
    ۱- اسم مخصوص انسان‌ها (مانند: سهراب – مهتاب)
    ۲- اسم مخصوص حیوان‌ها (مانند: رخش – شبدیز)
    ۳- اسم مخصوص امکان مختلف جغرافیایی (مانند: آسیا – ایران – اهواز)
    ۴- اسم مخصوص اشیایی که بیشتر از یکی نیستند (مانند: تخت‌طاووس – کوه نور)
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان

فروش برند آماده رپی‌سا|ثبت ایلیا:02175365

برند فروشی رپی‌سا (Repisa) یکی از زیباترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد که به صورت فارسی و لاتین به ثبت رسیده است. این علامت تجاری طبقات ۳، ۲۵، ۳۵ و ۳۹ طبقه‌بندی بین‌المللی علائم تجاری (لوکارنو) را شامل می‌شود و دارای محصولاتی مانند انواع عطر، کرم‌های آرایشی، مواد موبر، شوینده‌های صنعتی، قرص لباسشوئی، تثبیت کننده آرایشی،

۰۲ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرمن دانیلیان